Zdrowe kosmetyki naturalne
Naturalne sposoby na codzienne zdrowie

Udoskonalanie klinicznych środowisk edukacyjnych dla przyszłych lekarzy cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Będzie służyć jako przewodnik dla instytucji edukacyjnych GME, zapewniając sposoby poprawy szkolenia w sześciu obszarach ocenianych przez program CLER i pomoże stworzyć środowiska wspierające rozwój kompetencji. Dokument Pathways będzie podstawą formalnego procesu oceniania CLER i będzie stanowił ramy dla okresowych raportów o krajowych wynikach programów GME dotyczących bezpieczeństwa pacjentów i poprawy jakości. Poprzez program CLER i związane z nim ramy Pathways, ACGME ma nadzieję zmotywować społeczność GME i kierownictwo amerykańskich instytucji edukacyjnych do rozpoczęcia krajowej rozmowy. Naszym celem jest pogłębienie środowisk nauczania klinicznego, które zaspokoją zapotrzebowanie społeczeństwa na lekarzy, którzy są przygotowani nie tylko do zapewnienia doskonałej opieki technicznej i humanistycznej, ale także do udziału w konstruktywnych zmianach w jakości i bezpieczeństwie naszego systemu kariery.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 27 stycznia 2014 r. O godz.
Author Affiliations
Z Rady Akredytacji dla Absolwenta Edukacji Medycznej, Chicago (TJN, KBW, JPB); oraz Centrum Inżynierii Zdrowia i Bezpieczeństwa Pacjentów, University of Michigan, Ann Arbor (JPB).

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Weiss KB, Wagner R, Nasca TJ. Opracowanie, testowanie i wdrożenie programu ACGME Clinical Learning Environment Review (CLER). J Grad Med Educ 2012; 4: 396-398
Crossref Medline
2. Asch DA, Nicholson S, Srinivas S, Herrin J, Epstein AJ. Ocena położniczych programów rezydentnych z wykorzystaniem wyników leczenia pacjentów. JAMA 2009; 302: 1277-1283
Crossref Web of Science Medline
3. Nasca TJ, Philibert I, Brigham T, Flynn TC. Kolejny system akredytacji GME – przesłanki i korzyści. N Engl J Med 2012; 366: 1051-1056
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
4. Batalden P., Davidoff F. Poprawa jakości nauczania: diabeł tkwi w szczegółach. JAMA 2007; 298: 1059-1061
Crossref Web of Science Medline
5. Szlaki CLER do doskonałości: ramy dla optymalnego klinicznego środowiska uczenia się w celu osiągnięcia bezpiecznej i wysokiej jakości opieki nad pacjentem. Chicago: Rada Akredytacyjna dla Absolwenta Edukacji Medycznej, 2014 (http://www.acgme.org/CLER).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (37)
Zamknij Cytowanie artykułów
Uprawnienia
Ryciny / Media
Wywiad audio
Wywiad z dr Eileen Reynolds na temat przeglądu klinicznych środowisk uczenia się przez ACGME i jego celów dotyczących programów rezydencyjnych. (11:33) Pobierz
[przypisy: kosmetyki naturalne SKLEP, hostessy fordanserki, Fordanserki ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Fordanserki hostessy fordanserki kosmetyki naturalne SKLEP