Zdrowe kosmetyki naturalne
Naturalne sposoby na codzienne zdrowie

Udoskonalanie klinicznych środowisk edukacyjnych dla przyszłych lekarzy

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Około 2 miesiące temu miałem pacjenta, któremu przypadkowo podano niewłaściwą dawkę fentanylu podczas zabiegu. Pacjentka nabawiła się ciężkiego niedociśnienia, a zabieg musiał zostać tymczasowo zatrzymany, aż do momentu, gdy ciśnienie krwi wróci do normy. Moja obecność była blisko. Odpowiedział szybko. W końcu nie zaszkodziło się. Powodem, dla którego w to wierzę, jest to, że podczas zabiegu czasami muszę podawać fentanyl i muszę go rozcieńczyć podczas zabiegu. Istnieją dwa rozcieńczenia do bezpośredniego podawania strzykawką lub do użytku jako kroplówka dożylna. Robimy to rozcieńczenie, gdy monitorujemy pacjenta, a czasem sprawy stają się trudne.
Oczywiście zgłosiłem to jako część naszej konferencji poświęconej zachorowalności i śmiertelności. Nie jestem pewien, czy złożono raport bezpieczeństwa pacjenta w szpitalu; Spodziewam się, że to zrobi ta pielęgniarka. Moje uczestnictwo i omówiłem to. Powiedziano mi, aby ponownie przeanalizować podejście do dawkowania fentanylu podczas procedur i zachować ostrożność.
To doświadczenie zostało zgłoszone przez rezydenta anestezjologicznego drugiego roku, ale dziesiątki podobnych doświadczeń związanych z opieką nad pacjentem zostały nam opisane przez mieszkańców w różnych specjalnościach podczas wizyt w terenie, które Rada Akredytacyjna ds. Edukacji Medycznej Absolwentów (ACGME) prowadzi w ramach Nasz program Clinical Learning Environment Review (CLER). W ciągu ostatniego roku ACGME odwiedziło ponad 100 szpitali klinicznych w Stanach Zjednoczonych, starając się ocenić jakość środowisk edukacyjnych, w których zamieszkuje 117 000 mieszkańców i członków tego kraju. . Chociaż formalna ocena pierwszego roku programu CLER nie jest kompletna, wczesne wyniki wskazują na ogólny brak zaangażowania rezydentów w opartą na systemie praktykę medycyny w środowiskach klinicznych, w których uczą się i zapewniają opiekę kliniczną. Rozwiązanie tego problemu wymagać będzie skoordynowanego i skoordynowanego wysiłku zarówno przez kierownictwo w zakresie edukacji medycznej absolwenta (GME), jak i kierownictwo i kierownictwo amerykańskich szpitali klinicznych.
Zgodnie z opisem zdarzeń przeprowadzonym przez anestezjologa, odpowiedzią programu było skoncentrowanie się na opiece pacjenta nad pacjentem, a nie na szerszym zestawie czynników, które doprowadziły do zdarzenia związanego z bezpieczeństwem pacjenta . Takie podejście w niewielkim stopniu poprawia opiekę nad pacjentem lub poszerzać wiedzę mieszkańców i słabo odzwierciedlać instytucjonalne środowisko kliniczne. Dodatkowe informacje uzyskane przez ACGME podczas tej wizyty w terenie ujawniły środowisko uczenia się, w którym wykładowcom i personelowi na ogół brakowało umiejętności rozpoznawania przypadków pogorszenia bezpieczeństwa pacjentów, w których polityka i mechanizmy zgłaszania takich problemów były niejasne, a w których nie było żadnych procesów do analizowania takich zdarzeń i zapobiegania im w przyszłości. Lekarze i personel szpitala również nie zdołali stworzyć podejścia do planowania i wdrażania opartych na systemach planów działania w celu poprawy opieki. Stwierdzenie to jest niepokojące w świetle oczekiwań ACGME, że uczestnicy wykazują kompetencje w praktyce opartej na systemach i uczeniu się i doskonaleniu opartym na praktyce oraz w świetle wpływu środowiska uczenia się na przyszłe wyniki kliniczne.2 Rozwiązanie w opisanym powyżej przypadku wymagało znacznie więcej niż powierzchowne upomnienie, aby być bardziej ostrożnym .
Główne kompetencje ACGME w zakresie opartych na systemach praktyk i uczenia się i doskonalenia opartego na praktyce, jako zoperacjonalizowane za pomocą kamieni milowych o specjalności, wymagają, aby mieszkańcy wykazali włączenie do swoich codziennych działań umiejętności związanych z bezpieczeństwem pacjentów i poprawą jakości3. Nieprzestrzeganie tych kompetencji podczas szkolenia zapewnia, że luki w umiejętnościach obecne w obecnych kierunkach medycznych będą utrwalane w przyszłej pracy lekarzy – i stanowi utraconą okazję do stworzenia kadry młodych lekarzy wyposażonych do prowadzenia zrównoważonej, opartej na systemach poprawy opieki klinicznej
[hasła pokrewne: Kosmetyki do salonów kosmetycznych, Kosmetyki ekologiczne, Fordanserki ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Fordanserki Kosmetyki do salonów kosmetycznych Kosmetyki ekologiczne